George Bedsky 28 Rajd Karkonoski, dzwon BMW M3 - full episodes 48 hours

Thứ Sáu, 15 tháng 3, 2019

George Bedsky 28 Rajd Karkonoski, dzwon BMW M3

  1. MatiKosa: Aż serce się kraja, gdy widzi się taką M3 i prawdopodobnie koniec jej żywota :(
  2. Lukasz Goralik: NIe gapiów tylko kibiców !!!!
  3. Piotr Czachadym Biö: Ta kobieta na pewno nie zachowala sie jak kibic.
  4. Gaw: starym e36 m3 3.2L sie podniecacie za 25tyś... mialem dachowałem przy 180km/h gorzej niż on bo 4 koziołki, przeżyłem zezłomowałem, a teraz przynajmniej jezdze spokojnie.
  5. Janusz Smoła: Bo pobiegła pomóc?
  6. RudyRydz69: Słychać jak ktoś krzyczy "Kurwa moja rzeka"
  7. Na Kamanczy: Trzymał hamulec do końca....
  8. ViralVideoUK: Hi, sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, dostał wielką propozycję dla filmu. Napisz do mnie kiedy się to. Dzięki
  9. hendry550: 9 miesięcy budowy, auto marzeń kierowcy i po 9 km wszystko w plecy...bardzo przykro
  10. Marion Cobretti: ...sama przebudowa kosztowała pewno drugie tyle albo lepiej
  11. Gaw: Nie życze nikomu dachowania przy 180km/h bo to była totalna głupota, 4km przed domem po 300km trasie. Moja M3 miala wszystko nowe dopiero co od mechanika odebralem z 15tyś wpakowałem w remont. Ale tak to jest jak się jezdzić nie umie, a 320 koni pod maską...
  12. 48jacorek: Robert ale dałeś..... Jacek :)
  13. Piotr Czachadym Biö: Natomiast zachowanie gapiów karygodne, wbieganie za taśmę bez zastanowienia
  14. MłodyINFMS: Heh to samo słyszałem :D
  15. Witold F: Jak dla mnie "ja pierniczę"
  16. bmw dealership, strumykowa, rallyhood, crash bandicoot ps4, crash into me lyrics, m320, bmw 5 series, crash team racing, strumyk po angielsku, crashsafe, crashbox, rally house coupons, crash bandicoot switch, bmw x2, m3 lee, , bmw x7, rally login, m3 to l, crash team racing ps4, rallying, m3 cs, crash my playa, rally racing, bmw z4, bmw suv, rallye lexus, crashing season 3, strumyk w ogrodzie, rally racer, strumyk krzyżówka, rally\u0027s menu, strumyk maszyny, strumykowa warszawa, bmw x6, crash into me, crash bandicoot xbox one, m30 drilling, rally\u0027s menu prices, strumykowa medicover, crash course, strumykowa 35, rally car, strumykowa 4 warszawa, bmw x1, m3 bmw, m31, bmw x3, crashing cast, bmw m2, m35, strumyk rozsiewacz, strumykowa 40a, strumykowa kościół, m357, strumykowy zakątek 2, crashed ice, rally point, rally house, m365, m35a2, crashing, m340i, strumyk malawa, m3d, bmw m4, crashplan, strumyk płynie z wolna, m30, bmw 3 series, crash and bernstein, rally fighter, crash bandicoot, bmw 328i, bmw financial, bmw i8, bmw x5, strumyk jordanów, strumykowa 4, crash test dummies, rally\u0027s near me, bmw m5, bmw motorcycle, m3 bus, rallysport direct, m37, rally armor, m3 for sale, strumykowa 27, strumykowa lodowisko, bmw m3, m3 to cm3, m3 grease gun, rallye bmw, strumykowa 21, rally definition, rallys hours, crash course us history, m3f, rally house hours, bmw i3

28 Rajd Karkonoski, dzwon BMW M3

35 Likes35 Dislikes
68,938 views views2 followers
People & Blogs Upload TimePublished on 8 Jul 2013

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét